Kampanie SEM

Każdą kampanię przygotowujemy od podstaw.

Po zapoznaniu się z briefem tworzymy strategię reklamy po czym przesyłamy propozycje treści i szaty graficznej w ciągu 48h. 90% naszych klientów akceptuje plan kampanii po otrzymaniu pierwszej propozycji.

KORZYŚCI

  • Targetowanie – reklama dociera do osób realnie zainteresowanych Twoim produktem bądź usługą
  • Wysoka skuteczność – kampanie sponsorowane cechują się największą skutecznością względem tradycyjnych działań marketingowych
  • Szybkie korzyści – kampania sponsorowana zaczyna działać już od pierwszych godzin po uruchomieniu. Możemy uruchamiać kampanię dokładnie wtedy, kiedy potrzeba nam wzmożonego zainteresowania klientów, a w tzw. martwym okresie – całkowicie ją wyłączyć.
  • Przyjazny odbiór reklamy – według badań użytkownicy oceniają reklamę w wynikach wyszukiwania jako przyjemną i akceptowaną formę promocji. Tak dobra opinia wynika z faktu, że reklama wyświetla się użytkownikom poszukującym informacji o konkretnym produkcie albo usłudze. Reklama tego rodzaju nie narzuca się odbiorcom, co również wpływa na jej przyjazny odbiór.
Pokazane dane pokazują skuteczność kampanii Google Ads.
Kampania jest prowadzona zarówno w wyszukiwarce Google, Zakupach Google oraz sieci reklamowej Google.
We wskazanym okresie zostało pozyskanych ok. 5 809 kliknięć do strony internetowej, które wygenerowały ok. 296 bezpośrednich zakupów produktów prezentowanych na stronie.
Ponadto zostały pozyskane ok. 34 zakupy bezpośrednio po obejrzeniu reklam. Współczynnik konwersji wyniósł 2,18%, co jest bardzo dobrym wynikiem w tej branży.
Koszt pozyskania konwersji wyniósł ok. 6,11 zł (śr. wartość zamówienia to ponad 200 zł). Możemy więc jasno stwierdzić wyraźny zwrot kosztów poniesionych na reklamę – tzw. ROAS.

Dane pokazują skuteczność kampanii reklamowych pozyskujących kontakty (leady) na Facebooku. Kampania leadowa to forma, w której zainteresowane osoby pozostawiają swoje dane – imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz kod pocztowy. Oczywiście akceptują też politykę prywatności i zgody marketingowe.

We wskazanym okresie zostało pozyskanych ok. 36 kontaktów do osób zainteresowanych ofertą współpracy z firmą. Koszty kampanii wyniosły 1 035,59 zł. Koszt pozyskania leada wyniósł od 20,49 zł do 37,96 zł w zależności od kampanii.

Ponadto zostało pozyskanych 545 kliknięć do strony www, a reklamy dotarły do ok. 39 tysięcy osób.

Jaki przychód wygenerowałoby w Twojej firmie 36 nowych klientów?

Dane pokazują skuteczność kampanii Google Ads prowadzonych w wyszukiwarce Google dla klienta sprzedającego swoje produkty na stronie www. Kampania ustawiona jest na słowa generyczne, czyli treści, których wyszukują użytkownicy.

We wskazanym okresie zostało pozyskanych ok. 13 691 kliknięć do strony internetowej, które wygenerowały ok. 1 325 bezpośrednich zakupów produktów prezentowanych na stronie. Współczynnik konwersji wyniósł 9,68%. Jest to wyjątkowo dobry wynik. Koszt pozyskania konwersji wyniósł ok. 7,57 zł (śr. wartość zamówienia to ok. 200 zł).

Przychód tej kampanii przekroczył 265 000 złotych.

Masz pytania?

Zapraszamy do rozmowy

Skontaktuj się z nami