Portfolio

Przed Tobą część z naszych realizacji. Wybraliśmy kilka, zupełnie przypadkowych i różnych branż. Pragniemy również poinformować, że możemy dla Ciebie działać jako wykonawca ukryty. Polega to na tym, że tworzymy dla Ciebie Twój własny dział reklamy, w 100% ukryty pod Twoją marką.

Czy Social Media mogą sprzedawać? Oczywiście, że tak.
Zarówno Facebook liczący 26 tysięcy fanów jak i Instagram z 5000 obserwujących przynoszą mnóstwo pytań. Ponad 40% wejść na stronę internetową jest bezpośrednio z fanpage i profilu na Facebooku. Całość uzupełniamy prowadzoną największą grupą bramkarską.

Jaki musi być idealny sklep on-line? Musi posiadać wspólny magazyn dla kilku krajów, program lojalnościowy, integrację z social media. Co najważniejsze?
Musi być przejrzysty i szybko działający. Taki właśnie jest sklep www.footballmasters.pl.

Kampania wizerunkowa, kampania w zakupach google, remarketing dynamiczny czy kampania na porzucone koszyki. Wiele bardzo ważnych rozwiązań, które są dziś niezbędny aby wyróżnić się między konkurencją.

Specyficzny produkt cechuje się tym, że pojawia się na jego temat mnóstwo pytań. Czy jest lepsza opcja niż video blog, w którym w kilku krótkich odcinkach odpowiemy na wszystkie najważniejsze pytania?

Współpraca z elitą polskiej sceny bramkarskiej pozwoliła nam na rozwinięcie skrzydeł na skalę europejską. Bramkarz Leicester City – Jakub Stolarczyk, czy Marcin Bułka w FC Barcelona – na juniorach to robi ogromne wrażenie.. Co więcej? Jagiellonia Białystok, Legia Warszawa, Cracovia Kraków, Wisła Kraków… To tylko część klubów, w których grają bramkarze z kontraktem sponsorskim. Któż zaprezentuje rękawice bramkarskie lepiej niż najlepsi krajowi bramkarze?

Social Media nie muszą być monotonne.
Wystartowaliśmy od przysłowiowego “0”. Dwa osobne kanały, środków ekologicznych do upraw rolniczych, oraz fanpage dedykowany rynkowi “hobby”.
Dodatkowo, rynek hobby wspierany jest grupą pasjonatów ogrodnictwa, na której zebraliśmy ponad 2200 aktywnych użytkowników.

Kto inny zaopiniuje nasz produkt lepiej niż użytkownicy? Warto ich czasem odwiedzić z kamerą, aby pokazali swoje efekty.

Gdzie najczęściej szukamy opinii o produktach? W internecie. Dlatego też bardzo ważnym jest, aby nasze produkty były tam widoczne.

Produkt, który jest niepowtarzalny i funkcjonalny musi być w ten sam sposób przedstawiony. Dlatego też w takich chwilach najlepiej sprawdza się video.

Czym musi cechować się profesjonalna agencja nieruchomości?
1. Fachową wiedzą
2. Szeroką ofertą
3. Szybkością działania

Kluczową prezentacją oferty jest oczywiście strona internetowa.
Co jednak zrobić, aby przekonać ludzi, żeby wybrali naszą agencję?

Idealnie sprawdzi się materiał video, który wyświetlany odbiorcom naszej strony ukaże się na portalu YouTube lub Facebook.

Jak efektownie i skutecznie pokazać wyjątkowy produkt i skierować reklamę do konkretnego odbiorcy?

Najlepiej jest to zrobić w formie video. To my decydujemy, kto ma obejrzeć naszą reklamę.

Bądźmy widoczni dla tych, którzy nas szukają, po prostu.
Dzisiaj to nie problem.

Wyjątkowe maszyny wymagają wyjątkowego podejścia.
Takie też wybraliśmy. Kompleksowa kampania w kilku obszarach.

Prasa, internet, targi i wystawy. A to wszystko zaprezentowane przez przeuroczą piękność ze wschodu.

Pokażmy maszynę w naturalnym środowisku. Pokażmy ją przy pracy.
Dajmy wypowiedzieć się użytkownikom.

Strona z dedykowanym czatem on-line, oczywiście responsywna. Ruch na stronę kierowany jest z szeroko prowadzonej kampanii Google ADS oraz Facebook ADS.  Strona przejrzysta i czytelna, z zachowaniem większych czcionek. Uwzględniamy tutaj znaczny ruch osób po 60 roku życia.

Decydując się na sprzedaż w branży rolnej, musimy wychodzić bezpośrednio do klienta. Idealnym miejscem na taką formę promocji są targi rolnicze i branżowe, pokazy polowe, oraz dni otwarte. Wspieramy organizację takich wydarzeń. 

Jeśli nasze produktu są mało rozpoznawalne na rynku, warto zaangażować blogerów, którzy w prosty i szybki sposób wpłyną na jego rozpoznawalność.
635 tys. organicznych wyświetleń? To musiało się przełożyć na sprzedaż. Tak też się stało.

Spójna i czytelna strona internetowa to jeden z kluczowych czynników sukcesu w internecie.

Jeśli maszyna ma jakieś konkretne zastosowanie – pokażmy je na filmie.
Pokażmy ją w trakcie pracy, pokazujmy to do czego została stworzona.

Jeśli Twoje narzędzia sprawdzają się w pracy – pokaż to. Niech każdy potencjalny Klient gołym okiem zobaczy, jakich efektów może oczekiwać.

Są w Social Media takie grupy odbiorców, które chętniej klikają w linki niż “lajki”.
Taka grupa jest również tutaj. Regularnie sponsorowane treści, na precyzyjnie dobrane grupy odbiorców. Tak, aby strona przynosiła jak największą sprzedaż. Kampania wspierana jest również przez Google ADS i YouTube ADS. 

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this