Portfolio

Czy Social Media mogą sprzedawać? Oczywiście, że tak.
Zarówno Facebook liczący 26 tysięcy fanów jak i Instagram z 5000 obserwujących przynoszą mnóstwo pytań. Ponad 40% wejść na stronę internetową jest bezpośrednio z fanpage i profilu na Facebooku. Całość uzupełniamy prowadzoną największą grupą bramkarską.

Jaki musi być idealny sklep on-line? Musi posiadać wspólny magazyn dla kilku krajów, program lojalnościowy, integrację z social media. Co najważniejsze?
Musi być przejrzysty i szybko działający. Taki właśnie jest sklep www.footballmasters.pl.

Kampania wizerunkowa, kampania w zakupach google, remarketing dynamiczny czy kampania na porzucone koszyki. Wiele bardzo ważnych rozwiązań, które są dziś niezbędny aby wyróżnić się między konkurencją.

Specyficzny produkt cechuje się tym, że pojawia się na jego temat mnóstwo pytań. Czy jest lepsza opcja niż video blog, w którym w kilku krótkich odcinkach odpowiemy na wszystkie najważniejsze pytania?

Czym musi cechować się profesjonalna agencja nieruchomości?
1. Fachową wiedzą
2. Szeroką ofertą
3. Szybkością działania

Kluczową prezentacją oferty jest oczywiście strona internetowa.
Co jednak zrobić, aby przekonać ludzi, żeby wybrali naszą agencję?

Idealnie sprawdzi się materiał video, który wyświetlany odbiorcom naszej strony ukaże się na portalu YouTube lub Facebook.

Jak efektownie i skutecznie pokazać wyjątkowy produkt i skierować reklamę do konkretnego odbiorcy?

Najlepiej jest to zrobić w formie video. To my decydujemy, kto ma obejrzeć naszą reklamę.

Bądźmy widoczni dla tych, którzy nas szukają, po prostu.
Dzisiaj to nie problem.

Wyjątkowe maszyny wymagają wyjątkowego podejścia.
Takie też wybraliśmy. Kompleksowa kampania w kilku obszarach.

Prasa, internet, targi i wystawy.

Pokażmy maszynę w naturalnym środowisku. Pokażmy ją przy pracy.
Dajmy wypowiedzieć się użytkownikom.

Strona z dedykowanym czatem on-line, oczywiście responsywna. Ruch na stronę kierowany jest z szeroko prowadzonej kampanii Google ADS oraz Facebook ADS.  Strona przejrzysta i czytelna, z zachowaniem większych czcionek. Uwzględniamy tutaj znaczny ruch osób po 60 roku życia.

Decydując się na sprzedaż w branży rolnej, musimy wychodzić bezpośrednio do klienta. Idealnym miejscem na taką formę promocji są targi rolnicze i branżowe, pokazy polowe, oraz dni otwarte. Wspieramy organizację takich wydarzeń. 

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this