CONTENT MARKETING
Blog firmowy jest coraz popularniejszym narzędziem wykorzystywanym w marketingu internetowym.
Stanowi jeden z wielu kanałów docierania do odbiorców i pozwala na komunikowanie się z nimi. Warto więc dostrzec drzemiący w nim potencjał i wykorzystać do zdobywania kolejnych celów –na kilku płaszczyznach jednocześnie.
Dzięki temu zwiększasz szansę na zajęcie lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania. A przecież to właśnie tam swoje kroki kierują potencjalni klienci, którzy szukają wsparcia. Jeżeli zadbasz o jakość treści, uda Ci się wygenerować nie tylko większy ruch, ale i większą konwersję.
Jak działamy?
Analiza fraz kluczowych –sprawdzamy, jakich haseł i sloganów wyszukuje grupa docelowa.
Strategia contentowa–na jej podstawie tworzymy haromonogram cyklicznych wpisów, przesyłamy tematy dla 6 wpisów do przodu.
Tworzymy treści i wysyłamy je do weryfikacji.
Umieszczamy wpisy lub dajemy instrukcję publikacji z zaznaczonymi nagłówkami oraz podlinkowanymi produktami z oferty.